kupując nowy starter nie wiedziałem że wpakuję się w pułapkę cen:

mam play i po doładowaniach mam: 49 gr. za minute do wszystkich i 20 gr za sms

jako nowa osoba która chce się zdecydować na coś chce pokazać zdzierstwo i zasady innych operatorów….

są to stawki bez wykupywania pakietów za które  trzeba płacić…. i promocji

simplus – plus:

Staż w Simplusie do 3 miesięcy po 3 miesiącach po 6 miesiącach
MINUTA 72 gr 66 gr 60 gr
SMS 18 gr 16 gr 15 gr
MMS 40 gr 35 gr 30 gr

orange GO – Orange:

wartość doładowania 5 zł 25 zł 50 zł 100 zł
opłata za minutę do Orange i na stacjonarne 60 gr 50 gr 30 gr 20 gr
poza Orange 60 gr (75 gr do Play)
SMS w Orange 18 gr 10 gr 5 gr 1 gr
poza Orange
(w tym Play)
18 gr
MMS w Orange 30 gr 20 gr 10 gr 2 gr
poza Orange
(w tym Play)
30 gr

i wszystkie tanie stawki są tylko do orange – pamiętajmy 🙂

tak tak – ERA :

i najważniejsze : * Nie dotyczy połączeń do Abonentów lub Użytkowników P4 Sp. z o.o. do których koszt minuty połączenia wynosi 0,79zł z VAT. Szczegóły w Cenniku taryfy Nowy Tak Tak w systemie Tak Tak w sieci Era

play – nowy play na kartę:

Suma dotych- czasowych doładowań od momentu aktywacji Cena minuty Cena SMS-a Cena MMS-a do wszystkich sieci Trans- misja danych (za 10 kB)
W sieci i na stacjonarne Do innych sieci W sieci Do innych sieci

0 zł – 34 zł

59 gr

18 gr

18 gr

20 gr

5 gr

35 zł – 99 zł

49 gr

49 gr

100 zł – 199 zł

35 gr

10 gr

200 zł – 299 zł

30 gr

300 zł – 399 zł

25 gr

400 zł lub więcej

19 gr

36,6 -plus:

Markę 36.6 wyróżnia ponadto prosta i przejrzysta oferta podstawowa. Minuta połączenia do wszystkich sieci kosztuje 60 gr, a SMS i MMS 15 gr.

– czyli prawie podróbka Play 🙂

——————-===============———————–

i gdzie tu oszczędność jeśli ja chce być w jakiejś sieci to nie na jeden dzień tylko na rok lub miesiąc i co mi oferują operatorzy:

gwiazdki i ukryte opłaty

Miałem era – nic taniego

miałem Simplus team 7 było miło ale do czasu blokady konta z nie wyjaśnionych powodów – nie  było już miło. Nowy Simplus – to dla mnie pomyłka kupna – nie przekonuje mnie ta taryfa:(

Play – raz doładuje ze 100 ale dzwonie po 10 15 min czasami po 5 i jeszcze mi zostaje z 30 , 40 na koncie. U innych to różnie bywało 😦

ale nikogo nie przekonuje do niczego ale pokazanie tych stawek bez promocji pokazuje taniość…..
wiem że pakiety i promocje obniżają koszty ale za nie też trzeba zapłacić 🙂

oczywiście wszystkie znaki i nazwy są dostępne na stronach operatorów i znaki towarowe są zastrzeżone 🙂

Zastawienie oferty na karte >>02 02 2010

Skomentuj

