Tak nie pomyliłem się, chodzi o ubuntu 9.10 karmic , a nie o najnowsze wydane ubuntu 9.04 jauntu.

Otóż, pomyślałem sobie tak, a jak by tak już teraz zrobić upgrade do nowego ubuntu nie ściągając tego, które zostało wydane.

Wykonałem prosty manewr 🙂 przekopiowałem jedną ścieżkę repo z jaunty i zmieniłem nazwy systemu na karmic, wyrzuciło mi błąd strony. Więc podążyłem na nią i okazało się że jest już katalog do nie wydanego systemem i źle nazwane miałem repo.

Więc skopiowałem wszystkie repo z jauntu i wpisałem karmic, okazało się że ściągło mi listę paczek 😀

Ale nic do aktualizacji twórcy jeszcze nie dodali, więc tylko czekam aż coś dołożą, jak by nie było pierwsza Alfa będzie za 20 dni 🙂

jedyny plus metody aktualizacji przez repo jest taki że nie muszę ściągać płyty, oraz nie muszę aktualizować wszystkiego, ale mogę aktualizować tylko pakiety które mnie interesują a i do tego mnie nikt nie zmusza, ponieważ pamiętne instalowanie po 8 i więcej razy ubuntu 8.10 i aktualizacja do 9.04, to by mnie wykończyło 😦

——————————————————————————

!!!!!!Więc robisz to na własną odpowiedzialność !!!!!!!!!!!

—————————————————————————-

link dla potwierdzenia moich słów, że już katalogi istnieją 🙂

i repo:

deb http://archive.ubuntu.com/ubuntu/ karmic main universe multiverse restricted
deb http://archive.ubuntu.com/ubuntu/ karmic-proposed universe main multiverse restricted
deb http://archive.ubuntu.com/ubuntu/ karmic-backports universe main multiverse restricted
deb http://archive.ubuntu.com/ubuntu/ karmic-updates universe main multiverse restricted
deb http://security.ubuntu.com/ubuntu/ karmic-security universe main multiverse restricted
deb http://archive.ubuntu.com/ubuntu/ karmic-security universe main multiverse restricted

może ktoś chce po eksperymentować 😛

Choć na razie nie radzę 🙂 bo to będzie alfa,a nie beta…. a z tym różnie bywa.

——UPDATE——

Czasami repozytoria pokazują błąd, proszę tym nie przejmować 🙂 kilka razy powtórzenie czynności aktualizacji, powoduje że sprawdzi nam repo. 😀

Pierwsze aktualizację:
cpp, gcc, g++ (4.4 – jaunty [9.04] używa 4.3)i dosłownie kilka innych pakietów…

—-UPDATE 2 i 3—-

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Karmic posiada już najnowsze jądro, ale ONO U MNIE NIE DZIAŁĄ Z GRAFIKĄ nVidia !!!!! – NAPRAWIONE
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Więc jeśli ktoś aktualizuje i chce używać najnowszego jądra, jeśli zadziała mu karta graficzna to niech podpowie sposób innym, mi pokazuje błąd 😦 i nie mam grafiki… jądro posiada także masę błędów, więc wolę poczekać i napisać że wszystko działa jak należy niż zbierać system po wysypce.

Do aktualizacji doszło może z góra 30 pakietów, co oznacza że trochę słabo.

———-

Pakietów już jest masę, a rozwiązanie do nvidia, które u mnie działa zamieściłem tutaj 🙂

4 myśli na temat “ubuntu 9.10 – update

  1. Człowieku nie podawaj taki rzeczy na stronie. Chcesz chyba zabić system. Ciężko 9.10 nazwać Pre Alphą, a ty już chcesz upgradować. Nowe ubuntu nie ma nawet miesiąca. Ma jądro 2.6.28-12 i na pewno chodzi stabilniej od tego. Robisz z jądra i systemu pre alphe.

    Lubię to

  2. System z najnowszymi paczkami działa stabilnie 🙂 to raz. A dwa to działa szybciej, a trzy to każdy robi to co chce… ja będąc od ubuntu 9.04alfa, walcząc ze sterownikami x11 i nVidia i innymi problemami i zdołałem się znudzić już tym co mi dano. Teraz testuje paczki do 9.10 i jakoś nie narzekam, a nawet mam narzekam bo ubuntu się nie zmienia. Graficznie jest dupa, a szybkość, nie odczuwam jej mając system -amd64.

    Lubię to

  3. Dystrybucja w wersji alpha jest lepsza od niedopracowanej wersji 9.04. Na 9.04 przy ustawieniu dysku twardego jako pierwszego przy botowaniu mam od razu kernel panick, wszystko chodzi stabilnie jeżeli ustawie na pierwszej pozycji DVD-rom. W wersji 8.04 nie miałem takich problemów.

    Lubię to

  4. 9.04 jest całkowicie zepsuta. Ja jeśli bym miał proponować, to przejść już na 9.10, ale nie aktualizować wszystkich paczek. Tylko te najważniejsze czyli : jądra na 2.6.30, gstreme…, i programy, które używasz, a resztę zostawić do wersji finalnej czy beta.

    Nadal nie umiem pojąć dlaczego Twórcy Ubuntu nie dali nowego jądra do 9.04 i nigdy tego nie pojmę 😦

    Lubię to

Skomentuj

