W repo (nie wiem u kogo, czy to sam Canonical) pojawił się Firefox 3.7 alpha. Tak wiem że 3.6 też jest i to alpha 2. Ale nie myśląc długo, zaznaczyłem do instalacji, chcąc wypróbować. Instalacja przez synaptic – więc problemów nie było. Wszystkie ustawienia zostały przejęte od firefox 3.6, więc tym bardziej się nie martwiłem.

Czy jest inaczej, czy to tylko paczka z innym numerem??

To co zauważyłem, to szybkość ładowania się stron. Jest szybciej niż w 3.6 o jakieś 10%, nawet może 20%,
Zużycie procesora, jest minimalne. Jeśli na takim etapie prac, widać takie różnice: to czekam na więcej 🙂

Firefox 3.6 alpha

Firefox 3.7 alpha

firefox 3.7

Firefox 3.7 alpha – zużycie procesora

firefox 3.7a1 (repozytoria) – ubuntu, arch, windows

2 myśli na temat “firefox 3.7 alpha

  1. A ja stwierdzam: dla mnie firefox 3.7a jest na tyle szybki, i na tyle znacząco szybszy od 3.5. a do tego przyzwyczajony do ułożenia zakładek z Chromium (chrome) że jedynym obecnie rozwiązaniem jest cieszenie się szybkością na 3.7a i korzystanie z zakładek, które ładują się obok, a nie jak to jest obecnie w firefox i opera na samym końcu.

    Polubienie

Skomentuj

