Kamerka firmy Creative jaką sobie ostatnio kupiłem. Zakup okazał się małym nie wypałem 😦
Creative Live! Cam Optia
Kamerka ma więcej wad niż zalet. Osiągi też nie są dobre. Można powiedzieć, że moja stara kamerka wydana w 2006 sprawuje się lepiej niż optia. Mankament, o którym nie wspomniałem to:

Brak ruchomego przegubu w płaszczyźnie poziome, te 15 stopni to jest za mało
(płaszczyzna pionowa mało mnie w kamerce interesuje, jeśli posiada 360 stopni w poziomie)

Lepszym pomysłem było by przestawianie się kamerki w pozycji 90 stopni, ale tego ta kamerka nie posiada 😦
(pozwalało by to umieścić kamerkę z boku LCD lub laptopa)

Klips, noga – ma słaby zaciąg i pracuje na sprężynie.
(kompletnie nie wiem kto to wymyślił)

Za dużo automatyki 😐
(ogranicza ona funkcjonowanie samej kamerki, która nie umie się ustawić w pól mroku, lub źle oświetlonym pokoju, TU JUŻ JEST KOMPLETNA KLAPA!!)

więcej w prezentacji…

Plus:
Dobra widoczność w dzień 🙂

🙂

Skomentuj

