Nie było mnie tydzień, to dla świata czasami jak miesiąc.
A co się zmieniło w ciągu tego tygodnia w ubuntu. Tak prawie 300 paczek do aktualizacji. Ale aby znaczące zmiany się pojawiły. Przeoczyłem wydanie win7, ale co mnie to obchodzi, mam przecież RC i mi starcza. I nadal będę się upierał że to nie nowy system, ale poprawiona vista. A to co jest w 7 można było zrobić w patch do vista.
W ubuntu, jak napisałem mało znaczące poprawianie. Mam nadzieję że szybkość się poprawiła, bo działanie jest szybkie. Nie umiem pojąc za to działania strony ubucentrum.net – ciągle o wyglądzie. W zasadzie to mało jest na tej stronie czegoś czego nie ma inna strona. Jak się ktoś przyjrzy to zauważy że większość nowinek jest z innych stron, a nie własna. A wpisy czy artykuły są niskiego miałkiego poziomu. Szkoda że tak to się odbywa już od dobrego początku. Ale widać innym się podoba ta kolej rzeczy, zamiast dodać rss 3 stron z jakich korzysta ubucenter.net. Dlatego rzadko tam wchodziłem, bo wszystko miałem szybciej na innych stronach.

Czy ubuntu nabrało tępa?? Raczej nie, wszystko tu jest takie samo, prawie, jak nie było mnie w świecie globalnej informacji przez tydzień. Przez tydzień, który mnie ominął i w którym nie wiele się stało.

Chyba że coś przeoczyłem 😦 ale jeśli tak to proszę o komentarz, bo ja przeglądając chwile informacje to jakoś nie odczułem rozwoju.

Skomentuj

