Obecnie przechodzę na repozytoria lucid-a.

Co w nich znajdziemy:

— nowe paczki
— nowe jądro
— poprawki i początek prac

skoki numeracji niektórych paczek, są naprawdę duże, co mnie cieszy 😀

Mam i ja…
Ja już obecnie, nie czekam na poprawki do karmic-a, ale wchodzę w nowy system 🙂

Czy jestem szalony?
Tak samo zrobiłem z karmic koala i źle na tym nie wyszedłem 🙂 dlatego, to chyba moja sprawa czy mi padnie system, czy może jako pierwszy z nielicznych napisze o nowościach. A przecież w tej wersji systemu ma być już Gnome 3.

Skomentuj

