Nie będzie tutaj żadnych prezentacji motywów.

Raczej zastanawia mnie, dlaczego ludzie mający system Linux, zmieniają jego wygląd na, któregoś Windowsa??
Tak samo osoby jest z systemem Mac OS, dlaczego ludzie zmieniają sobie wygląd systemu Linux na coś z konkurencji.

Pytanie, to po co używać systemu Linux, jeśli on nie wygląda jak Linux.

Może ktoś powiedzieć, że przecież to normalne 🙂
Jeśli tak, i osoby ściągające themes Mac-a albo win7 lub XP. To znaczy że go używają. Tak mam rozumieć pojęcie: ściągam to co mi się podoba, widziałem, używałem.

To dlaczego systemy Linux, nie posiada 50 % rynku ??

Bezsensu jest widać postrzegane personalizacja wyglądu pulpitu, jeśli inne systemy nie pozwalają na to aby dany pulpit wyglądał jak u konkurencji.

Można wgrać inny wygląd do vista, ale co to daje?? Nie orientuje się co do mac-a ale znając życie też by się coś wymyśliło. Dlaczego twórcy danego komercyjnego systemu wykonają coś z czego kopiują użytkownicy, aby stworzyć nakładkę graficzną na GNOME, albo KDE??

Nie wydaje się wam dziwne, że żadna dystrybucja, nie posiada ORYGINALNEGO, NIE POWTARZALNEGO WYGLĄDU, którego by się nie wstydziła??
Ale wygląd jest zmieniany, zaraz po instalacji…
Czy naprawdę trudno zrobić coś ładnego, co będzie współgrało z całym systemem??

Myślę że tak, ale czy komuś się chce, przecież to system linux, po co się męczyć: oni zawsze poczekają, wystarczy im sprzedać bajeczkę, że coś będzie, może coś będzie 🙂

The post is brought to you by lekhonee v0.7

3 myśli na temat “motywy graficzne…

  1. A może ktoś nie wie, że to theme od maca, zobaczy, że ładny, i zainstaluje? Co to za różnica? Ja nie instaluję windowsowych tematów, bo mi się windows nie podoba, ale jeśli ktoś lubi, to nie widzę przeszkód.

    Polubienie

Skomentuj

