Ostatnio trafiłem na nowy pomysł google:

Google image swirl


Taki obraz zobaczymy po wyszukaniu przez tą wyszukiwarkę wybranej frazy…


Tak wygląda wybór grupy zdjęć…


tu po przejściu do kolejnej podgrupy…


Mnie osobiście trochę spodobał się pomysł, ale jest on nie dopracowany.
Ponieważ pusta powierzchnia powinna być czymś zapełniona.
Takie przeglądanie daje mi dostęp tylko do paru zdjęć a nie wszystkich.
Przeglądarka myli się i nie zawsze prezentuje to co chce wyszukać.
Chaotyczny wybór galerii.

Ja bym proponował z boku utworzyć okno takie na 1/3 lub 1/4 monitora i tam prezentować zdjęcia, na które najeżdżamy myszką, ułatwiło by to przeglądanie malutkich miniaturek. Z prawej strony, coś na zasadzie miernika: ile zdjęć znaleziono, jak głęboko jesteśmy i co jest po za tym co przeglądamy, a wiąże się z danym słowem. No ale to moje sugestie 🙂

Jak na razie nowy pomysł Google jest w fazie testów, więc oczekiwać wiele nie można.

Skomentuj

