Z powodu reinstalacji Ubuntu, zainteresowałem się przezroczystością menu 🙂
Compiz po wgraniu sterowników nVidia sam zaskoczył, a nie mając chęci go wyłączać zostawiłem tak jak jest 🙂
Czego mi brakowało??
A może tak przezroczyste menu??

Poszukałem i jest:
Instalujemy: Compizconfig Settings Manager (compizconfig-settings-manager)
Czy przez apt-get, czy przez synaptic. Ja preferuje synaptic 🙂
Po instalacji paczki, w menu (system >> preferencje )uruchamiamy zainstalowany przed chwilą komponent.

Wchodzimy do: >> Przezroczystość, jasność, nasycenie
W kwadraciku, nad którym pisze: „Ustawienia konkretnych okien”
Dodajemy:
Tooltip | Menu | PopupMenu | DropdownMenuTooltip | PopupMenu | DropdownMenu
i ustawiamy wartość np. na 90 lub 80.
zatwierdzamy i już.

Skomentuj

