Testuje paczki lucid-a od początku jak tylko było można, czyli tydzień po wydaniu Karmic koala: 9.10.

Co nowego, z tych znaczących:
Jądro, pulseAudio, nowe Gnome, poprawki programów…

Znaczące zmiany??
Nie ma.

Do myślenia dają nam paczki w sid (debian unstable), są nowsze, nie wszystkie ale jak już napisałem w osobnym poście, większość. Nowości w Debian-ie: bluetootch, cups, mc, i masę innych paczek.

Wczoraj ukazały się płyty z Lucid 10.04 alpha 1.
Mnie to już zaczyna nudzić, niż radować. Chcę zmian, poprawienia czegoś lub zrobienia od nowa, a nie poprawek.

Jeśli chcesz ściągnąć CD…

4 myśli na temat “Lucid Lynx: co nowego?

    1. Mnie interesuje nowe jądro, w którym jest zawsze lepiej. Nowe programy i moduły 🙂 i poprawki, zepsutego we wcześniejszej wersji. Od 9.04 tak robię i nie wychodzę na tym źle 🙂 ale przecież nikt nie musi robić tak jak ja. Ale jeśli mnie coś denerwowało w poprzedniej wersji i poprawiono w najnowszej, to lepiej mieć najnowsze i się czasami pomęczyć zdobywając doświadczenia na przyszłość niż, po pół roku się zawieść przy aktualizacji, bo system nie działa 🙂

      Lubię to

  1. Ja nie miałem nigdy większym problemów z kompatybilnością komputera z Ubuntu, na Debianie trzeba się było trochę pomęczyć, dlatego instaluję wydania oficjalne. Ten półroczny cykl wydawniczy rzeczywiście zaczyna być męczący.

    Lubię to

    1. Dlatego ja w nim nie uczestniczę 🙂 Ale trzeba uważać aby sobie systemu nie zepsuć, i nie instalować żadnych nowych xserver-xorg (wszystkich) i z nimi powiązanych, czy umieć wrócić do poprzedniej wersji jeśli się coś posypie. I nie muszę później się męczyć, bo ikonek nie ma, albo bo coś jest nie tak, bo jeśli taki błąd się pojawi rozwiązuje go, lub szukam rozwiązania. Jest to o tyle dobre że nie zwala mi się na głowę masę problemów jednocześnie 😀
      Co do dystrybucji Debian: stabilna wersja to antyczne paczki, konfiguracja na własną rękę i ciągłe pytanie, dlaczego to nie działa, albo dlaczego to się zepsuło. Nie ja dziękuje, dla mnie dystrybucja powinna po instalacji działać, a nie że ja sam nie wiem co się zepsuło.

      Lubię to

Skomentuj

