Obecnie wyjeżdżam do ukochanej na święta 🙂

Dlatego blog nie będzie prowadzony, może będąc i mając chwilę, może coś tu się pojawi.
Obecnie blog bazuje na tym co już napisałem.

To co mnie martwi,:
— zastój Skype na systemy Linux 😦
— problemy z GG10 😦 bo przecież większość Polaków używa tylko GG, żyjąc w nie wiedzy co to Jabber, czy nawet Gmail i rozmowy wideo w tej poczcie.
— brak widocznych zmian w Ubuntu, przebudowy systemu, nowości.
— zastój Gnome-shell, GŁÓWNEGO modułu Gnome 3, które zostanie wydane pod koniec roku 2010, czyli za rok.
— coraz bardziej fanatyczne podejście osób użytkujących linux-a że jeśli ja mam taki system to ty też, nie ważne że może ja nie chcę innego systemu jak windows, czy inna dystrybucja.
— wolny rozwój prac kadu 0.6.6.
— prawie zerowe rozgraniczenie 32 bit i 64 bit

Macie coś do dodania, piszcie co was martwi 🙂
———————-

Ps. Wszystkie pliki, które odnosiły się do chomikuj.pl zostały przeniesione na dropbox-a więc obecnie nie ma problemu z ich pobraniem 🙂 jak to się stało po ograniczeniach ze strony poprzedniej stron 😦
Skomentuj

