W sieci pozwstał szum, po pojawieniu się strony nieprzerabiam-niekradne.pl , która była insygnowana Microsoft Poland. Idea słuszna i potrzebna: pokazać i wskazać, że przerabianie konsoli, a co z a tym idzie, uruchamianie pirackich gier, za które nie zapłaciliśmy jest przestępstwem, ale też ma swoje konsekwencję. I nie można się tłumaczyć że kupiłem konsolę to mogę sobie zrobić z nią co chcę. Ponieważ Software zawarty w konsoli jak i komponety do jej stworzenia są objetę prawem autorskim. To tak samo jak niby z dekoderami Cyfry, które były przerabiane, czy to bylo legalne: nie, robiło się to na własną odpowiedzialność.


A ja napiszę coś od siebie 🙂
Kiedy postanowiłem kupić PS2 (mój typ padł na slim), mój brat kiedy to usłyszał od razu doradził mi przeróbkę, lub za jednym zamachem kupić: przerobioną konsolę. Powiedziałem, że nie chce przerabiać konsoli. Chce mieć nie przerobioną, normalną konsolę. Na początku tego nie rozumiał, bo nie dawałem za wygraną. Po zakupie machnął reką, że już po sprawie i że popełniłem błąd, bo nie będę miał na czym grać, a gry są drogie. Po przyjściu konsoli, którą kupywałem na portalu aukcyjnym, ponowił propozycję przerobienia konsoli, co spotkało się z moją niechecią i stanowczym uporem. Mija już dobre 2,5 roku jak mam PS2 slim NIE PRZEROBIONĄ. Gry kupuje na aukcjach w internecie za małe pieniądze. Wiem że czasami nie są to gry nowe, lub nie wydane w obecnym roku, ale mi to nie przeszkadza. Dla mnie ważne jest granie dla grania, fan/zabawa, a nie aby posiadać najnowszą wersję, część, czy epizod. A czasami własnie te starsze gry biją  na głowę, nie które gry jak np. GOW 1,2,  Burout: Dominator, czy Black. Nie mam też wszystkich gier, które chciał bym mieć, i wiem że przyjdzie czas że sobie je kupie i to też będą oryginały ze strony aukcujnej, ale jedna orginały. Do tego biznes się kreci, ponieważ ja kupując od kogoś grę pozwalam mu na zakup orginału:) Ale nie przerobię konsoli, nie ważne jaką będę posiadał, bo to trochę jak powiedzieć: dałem ci w pysk, bo cię kocham. Tylko szkoda że to kocham znaczy coś innego kiedy udeża się ukochaną.

Dlatego popieram tą akcję choć nie posiadam Xbox360… a jednak inną konsolę.

Skomentuj

