Najnowsze ICQ, nie jest popularne w Polsce, nie ma w Polsce za wielkiego udziału, prawie nikt o nim nie wie.
Choć to właśnie od ICQ kopiowali twórcy pierwszego GG i jak widać próbują kopiować nadal, ale z marnym skutkiem…

2 myśli na temat “GG10 daleko w tyle

  1. mam wrażenie, że to ja jestem daleko w tyle… fajnie, że mają integrację z największymi serwisami społecznościowymi, ale ja z nich nie korzystam. heh, „get social”, „Express yourself”, „Share pictures”. ale ja nie chcę! jestem antisocial. wolę „swoje” minimalistyczne, smukłe i szybko działające na mojej kilkuletniej maszynie programy.
    gg10 zainstalowałem na VirtualBox’ie. strasznie mi zaczęło mulić. nawet IE tak nie muli, jak go odpalę w ten sposób. no to pobrałem pakiet tuningujący i teraz rakieta! wygląda prawie jak Pidgin 😀 gdyby tylko rozmowy głosowe działały. słyszę osobę ze mną rozmawiającą, a mnie to tylko tak szczątkowo słychać, co kilka sylab.
    trochę się rozgadałem. po prostu uważam, że ICQ tak samo mi potrzebne jak to całe gg10.

    Polubienie

  2. Bluźnisz człowiecze, bluźnisz…
    A na poważnie 🙂 Tak samo uważam. Dlatego nie używam GG żadnego typu. Posiadam Pidgin i kadu, zawsze mam wybór. Obecnie na windows nie ma dobrego programu, tlen jest, ale nie każdy potrafi sobie go ustawić, AQQ – nie wiadomo co stało się z twórcą i projekt stoi. Dlatego nie wiem, kto przejdzie na GG10, jeśli się pojawi, z osób posiadających i używających linux-a.

    Polubienie

Skomentuj

