Dziś otrzymałem maila od działu technicznego Microsoftu, że mój windows 7 RC, od 1 marca będzie się restartował co 2 godziny, a od 1 czerwca nie będę mógł zapisać na tym systemie żadnych zmian, plików i dokonać żadnej operacji, oczywiście restart systemu nadal aktualny, co 2h. Chyba że przejdę na zwykłego windows 7.
Super…. choć windows-a w ciągu tego pół roku to używałem zaledwie 3 tygodnie, jeśli zliczyć jedną grę, kilka uruchomień dla przekopiowania zdjęć z telefonu, przez kabel, no to większość czasu spędziłem na Ubuntu. Czy to dobrze czy źle, sam nie wiem. Nie nadaje się chyba już na windows, jak mam go użytkować dostaję nerwicy ciągłego klikania w miejsca gdzie muszę zjechać myszką, ciągłego zadawania sobie pytania: za jakie grzechy ktoś mnie skazał używaniem Win-a. Ale to uświadamia mi jeszcze bardziej, że czas na zmiany na laptopie. Najgorsze że chcąc posiadać win vista, potrzebuję 21 GB dysku, gdzie win7 mieścił się na 10 GB.
Ehhhh… i bądź tu kompatybilny, jak trzeba wracać na stare śmiecie.

Skomentuj

