To tak naprawdę pokazanie, ładowania się systemu w zainstalowanej dystrybucji Fedora 12.

Ale wiele w tej dystrybucji jest dziwnie rozwiązane. Tak naprawdę instalując ją komuś, kto nie ma bladego pojęcia o systemach linux, to szczerze po 15 minutach, stwierdzi: wracam do windows-a. To co sam zauważyłem, lepiej mi się operuje na Ubuntu, w Fedora jest jakoś wszystko wyobcowane, a informacje w internecie są kompletne i treściwe, ale patrząc, na niektóre strony można sie zastanawiać, dlaczego tego nie ma repo Fedora, albo nie ma tego podanego od razu, na stronie Fedora.
Obecnie borykam się z uruchomieniem własnościowych sterowników nVidia, bo jakoś system ich nie chce włączyć.
Dziwnie też zareagował aktualizator, który przed wstępną aktualizacją wykazał ponad 500 MB do pobrania, aby przejście na Fedora 13, a po restarcie już tylko 25 MB, gdzie pokazało mi do aktualizacji tylko kilka paczek.

2 myśli na temat “Fedora 12, load system (a może zmiana dystrybucji cz.7)

  1. Zainstalowanie F12 zajęło mi ładne trzy dni. Teraz jest już w zasadzie wszystko ok, ale na początku musiałem nieźle wgryźć się w fora internetowe, by odszukać rozwiązania dla wielu małych, ale irytujących problemów, jak np. nieodświeżające się okienka popup w Eclipse (… trzeba było ustawić zmienną środowiskową, umożliwiającą ich odświeżanie… wtf?). A sama konfiguracja internetu przez modem Sferii wymagała naprawdę niezłej gimnastyki. Do tej pory Firefox uruchamia mi się domyślnie w trybie ‚offline’ 🙂
    Ale tak ogólnie to bardzo sobie chwalę. Bardzo podoba mi się KDE 4.3 i nowy menadżer plików, Dolphin. Nie miałem tez problemów z kodekami audio/video, a wykrywanie urządzeń peryferyjnych podłączonych przez USB wreszcie działa jak należy (poprzednio, w F9, miałem z tym problemy).

    Pozdrawiam 🙂

    Lubię to

Skomentuj

