Święta minęły, nastał czas po świętach… dopiero wróciłem do laptopa. Trzy tygodnie w świecie internetu jak już kiedyś pisałem to masę czasu, ale okazuje się że czas Bożonarodzeniowy a okres świąt wielkanocnych to całkiem inne czasy. W tym czasie jak mnie nie było, bardzo wiele się zdarzyło. Pojawiło się masę nowości, wiele programów zostało poprawionych, wyszły nowe wydania testowe innych dystrybucji niż Ubuntu… po prostu trzeba nadrobić czas spędzony po za domem.
Tak naprawdę, wracając do domu uzmysłowiłem sobie, że będąc z ukochaną nie mamy czasu na poszerzenia swoich zainteresowań, może nie do końca tak jest, ale mimo wszystko. Oczywiście jeśli oboje partnerów się kocha i są elastyczni to można to jakoś rozgraniczyć, ale można też wprowadzić swoją połówkę w swój świat, aby mieć nawet nowe tematy. No ale to moje zdanie 🙂

Obecnie przeczesuje informacje, wiec z czasem zacznie się tu pojawiać informacja, która była istotna w tym czasie.

Skomentuj

