Choć to nie blog ogólny, to jednak wypada coś o tym napisać.

Napiszę swoje przemyślenia, zdanie i nie musi się ktoś z tym zgadzać…

Po pierwsze, kiedy okazało się że możemy nie mieć prezydenta, zaintrygowało mnie kilka rzeczy:
— gdzie jest premier, dlaczego zwołuje polityków, zamiast wygłosić oświadczenie
— dlaczego Rosjanie wiedzą, że nikt nie przeżył, choć nie ma tam karetek
— dlaczego nie wezwano… karetek
— dlaczego nikt nie skojarzył, że jak koła są do góry nogami to znaczy, że samolot leciał na dachu, ale w tedy, jak pasażerowie mili by być okaleczeni tak, aby nie można było ich rozpoznać
— dlaczego informacje o katastrofie są ze sobą sprzeczne:
> kołowanie
> ilość podejść do lądowania
> informacja o mgle
> nie możność dogadania się z kontrolą lotów
Dlaczego polskie telewizje opierają się na nie sprawdzonych informacjach…

Moje pierwsze skojarzenie i zarazem pytanie było, gdzie jest premier, co robi premier, dlaczego nie ma wiarygodnej informacji, dlaczego kamerzysta pierwszego filmu z katastrofy, nie nakręcił gęstej mgły?
I chyba jedyna myślą, jaka mi naszła po 15 min, oglądania tv, że to był zamach.

Byłem w wojsku i sam wiem, że wojsko potrafi wszystko i posiada urządzenia, o których nie wiedzą nawet żołnierze.
kolejna rzecz i chyba najważniejsza, rozkaz to rozkaz, a już w Rosji to reżim.

Nie spodobało mi się mydlenie oczu przez miłych, teraz, polityków, zakłamani i samolubni ludzie, tylko im zależy aby dbać o wizerunek.

————-
Powiem tylko tyle, dla mnie to był i nadal jest zmyślnie przemyślany i pomyślany zamach, może zmienię zdanie jak usłyszę coś sensownego na ten temat, bo jak na razie to z każdej strony mydli się społeczeństwu oczy…
A to że byłem w wojsku, to że logika sama podpowiada coś innego, a do tego, minimalna wiedza na temat katastrof, wypadków, powoduje że bardziej przekonuje mnie ten filmik, jak było naprawdę:


obecnie filmik ten posiada wstawki czerwone, których nie było wcześniej, zapewne pojawiły się one jako zabezpieczenie się przed jakimiś słowami sprzeciwu…. i sami zobaczcie, gdzie sięga kłamstwo 😦

Skomentuj

