Od jakiegoś czasu słyszę od swojej drugiej połowy, że mój blog i to co robię na nim, to czym się interesuje jest wielkim G, bez przyszłości, bez wizji, że to nic dobrego. Jestem z tego powodu szykanowany, że na jakiś czas zobaczę sobie co w trawie (czyt. systemy, programy, ubuntu i linux) piszczy. Moja ukochana lubuje się w stronie społecznościowej, na której może spędzić cały czas tłumacząc się tym, że ona odpoczywa i to jest coś co nikomu nie szkodzi, a mój blog nikomu nie jest potrzebny a w szczególności mnie, że pisanie na nim to nic potrzebnego, a na dodatek to powinienem go skasować… bo to co robi ona to jest dużo lepsze, ludzi można poznać, zobaczyć co robią i ogólnie super jest, a ja tylko siedzę na tym blogu i nic z tego nie wynika.

I teraz zadaje sobie pytanie: jak można porównywać zainteresowania (chyba dobrze że się czymś interesuje niż mam wypijać masę piwa, chodzić do lokalu i nie wiadomo co robić…) do przeglądania jak inni żyją.
Czy wasze drugie strony rozumieją wasze zainteresowanie, to co robicie…. a może też uważają że kiedy one spędzają czas przed laptopem czy komputerem to jest dobrze, ale kiedy wy siądziecie to słyszycie podobne słowa?

A może ja czegoś nie rozumiem…sam już nie wiem.

ps.
A ja uważam że robię więcej dobrego, niż ona siedząc na swojej stronie i patrząc na życie innych…zamiast uczepić się swojego 🙂

2 myśli na temat “zainteresowania a związek

  1. Dziwne ma podejście Twoja luba. Tzn. dała się wtłoczyć w obecne trendy przymuszające do posiadaniu ‚przyjaciół’, wstawianiu fotek stanu majątkowego i szeroko pojętego ‚easy living’.

    Samo spędzanie czasu w ten sposób nie jest niczym złym, każdy spędza go jak lubi. Ja np. ubieram ubłocone buciory i ciągam swoją lubą po górach, dolinach, bagnach i lasach. I jest git majonez.

    Gorzej, jeśli zainteresowania są sterowane zachowaniem stadnym – ‚robię tak, bo wszyscy tak robią’. Wtedy faktycznie w pewnym momencie człowiek przestaje być jednostką ze zbiorem swoich wad i zalet, a staje się pionkiem w tłumie. Pionek jest pojęciem negatywnym, bo z natury pionki są bezczynne, na dodatek nie wie dokąd zmierza, bo inni mu zasłaniają. Można powiedzieć, że obecna moda na wieczną imprezę i tłum przyjaciół w każdym miejscu jest oznaką zagubienia celu. Człowiek przestaje się rozwijać, przestaje wyznawać SWOJE przekonania, musi być uniwersalny i dopasowany do ogółu.

    W tym świetle osoby interesujące się czymś więcej niż litrażem piwa w lodówce, będą zawsze ‚innymi’ i dziwakami. Ale jak się komuś zepsuje komputer, to przyjdzie do nas 🙂

    Lubię to

  2. właśnie i to samo jej powiedziałem, ale ona nie rozumie… mam zainteresowania i wszystko, ale jak przyjdzie co do czego to jest problem, bo ona siedzi w swojej stronie, a że ja nie robię tego dla znajomości, szybkich pustych znajomości. nie ważne że w czasie kiedy ona siedzi na stronie mnie to nie cieszy, a kiedy ja chce się dowiedzieć co dzieje się na świecie to już jest problem, bo jej to przeszkadza. rozumiem że w związku powinna być równość, ale jeśli moja luba robiła by coś z pasją i interesowała by się tym co robi a nie przeglądanie profili, to o.k, ale znajomości i przeglądanie się jak inni żyją to nie są zainteresowania, to tłumaczenie sobie tego, bo inni tak robią, jak inni używają gadu-sradu, a ja nie to już jestem wg. niej gorszy. No ale może się to zmieni…bo jak napisałeś, jak takiemu się komputer zepsuje to pierwsze co to do mnie.

    Lubię to

Skomentuj

