Dość nie dawno przeczytałem na jakiejś stronie, że Slackware 64 bit się rozwija. Pamiętam jak dzisiaj, jak siedziałem nad tą dystrybucją męcząc się, jak ją zainstalować. Trzeba powiedzieć że nie miałem w tedy zielonego pojęcia o systemach linux. I chyba własnie miesiąc później poznałem dystrybucję mandrake, obecnie mandriva, która nie ma nic ze swojego poprzednika. To była czyta czarna magia, ale teraz. Zastanawiam się nad tym, aby jej nie wypróbować, z Arch linux dałem sobie radę, działa mi na nim i KDE 4 i gnome 2.30, więc i tu sobie jakoś poradzę. No ale nie umiem zrozumieć, dlaczego w Arch linux, po prostu wiele rzeczy działa nie tak jak sobie je ustawię. Slackware to dystrybucja, która przeszła wiele zmian, zmieniła format paczek (niby lepsza kompresja), zaktualizowano ją.

Ale chciał bym zapytać się użytkowników tej dystrybucji, jak to wygląda w wersji 64 bit, czy wszystko zostało im wykryte w laptopie. Jak wygląda sprawa aktualizacji i pojawiania się nowych pakietów. I jak się użytkuje 64 bit wersję…

I czy warto zmieniać z nawet dobrze działającego arch linux na slackware 13.0 (mowa o systemach 64 bit).
Na pewno nie zrezygnuje z Ubuntu, choć Fedora kusi, ale zmiany w kamerkach? Mi to nie potrzebne. Dziwię się, dlaczego nie wezmą się za coś bardziej pożyteczniejszego, jak sprawa równej szybkości wersji 32 i 64 bit i zrobienie tak, aby wersja 64 bit wreszcie zaczęła się mocno wyróżniać na tle mocy jednego rdzenia.

Skomentuj

