O komunikatorze Ekiga dowiedziałem się instalując wcześniejsze Ubuntu. Jak poczytałem o tym programie, bo nie byłem w temacie, okazało się, że to program do rozmów voip, ale na trochę innych zasadach niż skype.

Pytanie moje było: jeśli ludzie znają skype, to po co im inne programy? Kiedy skype jest prosty, działa dobrze, obraz jest dobry i płynny.
I nie uzyskałem odpowiedzi, ponieważ nie znalazłem nikogo kto by używał Ekig-e w codzinnym życiu.
Ale widać, że program się rozwija, ponieważ wyszła jego kolejna wersja.

Źródło: ekiga.org

ps.
mam pytanie, kto z czytających tego bloga, użytkuje do codziennej komunikacji Ekiga??

Jedna myśl na temat “ekiga 3.2.7 (voip)

  1. Sam bym używał programu ekiga gdyby był ktoś z kim mam pogadać. Z doświadczenia wiem, że przekonywanie ludzi do alternatyw do istna droga krzyżowa i do tego ze słabymi efektami końcowymi więc teraz nawet nie próbuje innych na siłę przekonywać do ekigi.

    Lubię to

Skomentuj

