W repozytoriach Ubuntu 10.10 pojawiło się jądro 2.6.35.
Czy coś się zmieniło, wobec 2.6.34 – nie bardzo, albo ja nie zauważyłem różnicy.

Ważne, że Canonical wywiązuje się z założeń, co do usprawniania systemu, ulepszania – aby działał szybciej i lepiej.
Czekam tylko na nowości na belce: pomysły aby wykorzystać miejsce, które jest nikomu nie potrzebne. Jak dla mnie, to lepiej jak by programiści Canonical sprawili, aby belka znikła zostawiając przyciski: minimalizacji, zamykania i przywróć – w obszarze menu, po drugiej stronie (jak było wcześniej: po prawej). Moim zdaniem, to była by rewolucja, ponieważ dodatkowe przyciski, to tylko robienie zamieszania, ponieważ większość programów nie będzie obsługiwać tego pomysłu, ponieważ programy, które są wydawane na różne systemu, powinny być takie same, więc gdzie tu sens pisania dodatkowego kodu, aby na belce pojawiły się odpowiednie przyciski. Ale jak napisałem, to tylko moje zdanie… 🙂

aktualizacja…
załadowanie systemu na tym jądrze, powoduje, że nie uzyskuje połączenie z routerem/internet. Wszystko działa normalnie na jądrze 2.6.34

Jedna myśl na temat “2.6.35 – ubuntu 10.10 (repo)

Skomentuj

