Od ponad 3 miesięcy nie zaglądałem do internetu (może czasami przez komórkę, ale i to bardzo rzadko), co może dziwić, ale nie przeszkadzało mi to że nie wiem co się dzieje w świecie Ubuntu czy programów. Najbardziej co mnie zdziwiło to to, że za wiele istotnych zmian się nie pojawiło.
Z nowości to ukazanie się OpenSuse 11.3, wyjście fedora 14 alpha i wprowadzenie 3d do sterowników nouveau, brak nowej wersji kadu, skype. Zbyt wiele zmian nie posiada nowa wersja Opera 10.70 oraz chromium/chrome.
Co do systemu okazuje się, że aktualizacja wiele nie wnosi… co też mnie martwi 😦
Ale lato się kończy i może twórcy programów przyspieszą 🙂

Wiem że nowości jest więcej ale nie wszystko mnie interesuje lub też chce o tym pisać. Wiem jedno, o niektórych rzeczach nie chce mi się pisać, a o nie których po prostu nie warto napisać.

Skomentuj

