Nie których informacji nie da się przekazać na blogu, są nowościami lub są nowinkami – są zbyt małe.
Moje poczynania i małe problemy opisuje też na twitter-ze 🙂

Blip został założony dzisiaj i to tylko, aby zadać pytanie autorowi wtyczki GG do empathy. I dowiedziałem się, że Empathy nie wspiera przesyłania plików graficznych!! Więc co potrafi ten komunikator, po za pisaniem??

O niektórych problemach będę pisał na twitter, lub w komentarzach pod danym postem, więc proszę tam zaglądać, czy nie pojawiło się coś nowego 🙂

Na razie nie umiem zrozumieć, dlaczego nie działa mi Plymouth. Próbowałem skrypt, zainstalowałem Gruba2, grzebałem w plikach konfiguracyjnych i nadal nic. Więc nie wiem co jest grane 😦
Plymouth po prostu się nie uruchamia.

Za kilka dni wychodzi Ubuntu 10.10. Czekam tylko jak pojawią się pierwsze paczki do Ubuntu 11.04 😀 Oczywiście o wszystkim będę informował na twitter, ponieważ na blog będą spływać informacje większego kalibru. Lub rozwiązania danego problemu…

Zapraszam na twitter
A to już blip, ale tutaj mnie nie uświadczy zbyt często.

Skomentuj

