Czego mi brak w grach na system linux?
Nie jest to grafika, nie jest to muzyka, nie są to też rozbudowane poziomy.
Brakuje mi gier z fabułą. Tak tego mi brakuje, gier gdzie mam wytyczoną ścieżkę i rozwiązuje zagadkę, podążam tropem mordercy, zmuszam moje szare komórki do działania, jak rozwiązać problem morderstwa lub jak popełnić morderstwo (wirtualnie oczywiście) będąc zabójcom itd.
Brak mi gier, gdzie będę żołnierzem i będę miał określone misje, wyznaczone punkty i będę walczył z komputerem, przechodząc plansze po planszy.
Brak mi gier, gdzie wcielam się w określoną rolę, podejmuje decyzje, które mają pływ na moją rozgrywkę.

Wiem, wiem – jest wiele gier, tylko jeszcze o nich nie wiem, ale mimo wszystko brakuje mi takich gier.
Ale czy wam też nie brakuje gier, gdzie uruchamiam sobie grę aby przejść jedną planszę i już tylko tyle.
Czy wam nie brakuje gier pokroju hitman, bioshock, system shock 2, tomb raider, diablo 1 i 2, Max Payne, Gothic 1-2, Call of Duty…
a nie tylko online i online – dlaczego do grania „w normalne gry” potrzebuje internet i muszę grać z ludźmi lub z botami po planszy, biegać itd.

Rozumiem że chodzi o kasę, ale wychodzi alien-arena, nexuiz, warsow, urban terror, hedgewars jak i inne.
Czy są wyścigi samochodowe, aby można się pośmigać po sieci?

Może to narzekania, ale tak naprawdę chciał bym gry gdzie jest tylko one player i gdzie po prostu się odstresuje, a nie że potrzebuję do tego internet.

2 myśli na temat “czego mi brakuje w grach na linux

  1. Wiesz, że trafiłem tutaj przez Twój komentarz na TuxPlay? 🙂 Postanowiłem, że przy okazji odpowiem Ci na post. Otóż, gier takich nie brakuje ale są to najczęściej gry płatne jednak nic nie stoi na przeszkodzie abyś przetestował demo i może coś zakupił 🙂 Przykładowo Cold War, Doom 3, Gorky 17, Machinarium, obie części Ankha (chyba nie ma dema), NWN, Northland, Prey, Robin Hood, Sacred, oba Shadowgroundy i pewnie jeszcze kilka innych. Lista niezbyt bogata ale to jest zawsze coś 🙂
    Pozdro

    Polubienie

Skomentuj

