Święta, święta i po świętach… trzeba wracać do domu lub do miejsca gdzie się mieszka.

Nie mając dostępu do internetu i komputera, a tym samym do informacji o systemie linux i ogólnie, przez ten cały czas nie brakowało mi tego – naprawdę.
Uzmysłowiło mi to, że system linux jak i informacje o nim to minimalna cząstka tego co kogo interesuje.
Wcześniej człowiek chciał zobaczyć co nowego się dzieje, tym razem nie czułem takiego ciśnienia – może to ma związek z tym, że system linux mi się zaczyna przejadać. Nie ma w tym nic dziwnego… blogi tematyczne mają żywotność około 2 lat, mój blog w tym roku będzie mieć dwa lata i jest trochę w tym prawdy, że pisanie prawie o tym samym zaczyna mnie nudzić. Choć w poprzednich postach napisałem, że nie porzucam bloga to zapewne będę szukał trochę innej metodyki pisania. Jak pisałem wcześniej: pisanie o theme i wyglądzie to moim zdaniem zapychanie bloga pustymi słowami. Publikacja informacji o nowych wydaniach programów też nie jest dobrym tematem na bloga, ponieważ od tego są dobreprogramy, czy inne strony które się w tym specjalizują.
Mnie bardziej interesuje pulpit, system – rozwiązania i pomysły – to co się pokazuje nowego.
Ponieważ linux to innowacja, to nowość, to rozwiązania… programy to programy, a system to system, co do wyglądu – przecież to już kwestia gustu.

Tak naprawdę dystrybucje to ułamek komputerów, a dlaczego spróbuję wyjaśnić w kolejnym tekście.

Skomentuj

