Witam i przedstawiam wam mój nowy pomysł odnośnie zabawy w programie Scribus.
Nie miałem styczności wcześniej z tym programem i moje przygoda z tworzeniem PDF czy składaniem czegoś takiego zaczęła się dopiero teraz.

To co możecie zobaczyć i przeczytać to wszystko moje teksty i zabawa programem 🙂

Jest to wersja z błędami stylistycznymi i ortograficznymi.
Ale możecie zobaczyć, co udało mi się zrobić w ciągu zaledwie dwóch dni, bez zaglądania do poradników czy innych podpowiedzi 🙂

Download/Pobierz

Mam nadzieję, że się spodoba. I proszę nie krytykować mnie za błędy w pisowni, ponieważ jak napisałem: to tylko sprawdzenie się z obsługą Scribus’a 🙂

ps.
Posiadacze chrome (nie chrmomium), nie będą musieli pobierać pliku. Przeglądarka posiada wbudowany czytnik pdf’ów 🙂 który działa trochę dziwnie, no ale nie potrzeba pobierać pliku… 😉

2 myśli na temat “my linux – pierwsze wydanie pomysłu

    1. A to bardzo proste 🙂 wystarczy pogrzebać w ustawieniach w miejscu gdzie się ustawia przyciski.
      Ustawienia systemowe >> Wygląd przestrzeni roboczej >> Dekoracje okna >> (na dole, obok: Konfiguruj przyciski) Konfiguruj dekoracje >> (druga zakładka) Dostrajanie >> i ZAZNACZ: Zaznacz obramowanie aktywnego okna.
      Nic innego nie zrobiłem…

      Polubienie

Skomentuj

