Przypatrzcie się dobrze. Czy widzicie tam coś znajomego?

4 myśli na temat “terminal na stacji kolejowej (ubuntu)

  1. greg dal bys spokoj juz , w kazdym artykule musisz cos chamskiego napisac….
    masz swoj blog – ekstra cieszymy sie
    jesli on pisze to mu sie nie wcinaj , mi sie podobaja artykuly i wedlug mnie moga pozostac bez twoich uwag , chyba ze jestes ograniczony i po prostu musisz komus dokuczac to zrozumiem jak sie nie odczepisz….
    taki los 🙂

    pozdrawiam i moze ja zaczne pisac komentarze u ciebie … hmmm sie zobaczy narazie mi sie nie chce ale chyba bedzie to najwyzszy czas 🙂

    Lubię to

    1. Kurczę naprawdę wyrobiłem sobie tutaj niezłą markę

      @ahzan – nie wiem czy kolega widzi tę emotkę na końcu mojego komentarza. Dla nie świadomych oznacza to – żart, gdybym chciał się z kolegi @mariusza ponabijać to bym mu wstawił taką 😛 , a i ona dla wielu osób oznaczałaby ironię. Przykro mi, że odbierasz mnie jako chama poprzez pryzmat tego co napisałem gdzieś indziej. Nie wyzwałem, nie napisałem nieprawdy, pewnie napisałem głupotę (niech mnie Norwegowie poprawią) ale na pewno nic chamskiego nie napisałem i nie miałem takiego zamiaru.

      Lubię to

Skomentuj

