Linux to nie jest religia, ani wiara.

Linux to ekosystem, który wziął nazwę od jądra.

System linux to tylko system, tak samo jak windows, czy mac OS i tak samo powinno się do nich odnosić i podchodzić.

Linux nie jest lepszy niczym od innych systemów, jak by było już dano sam by się obronił i wyniósł na piedestał.

Linux to dystrybucje, które bez programów, kompilatorów i bibliotek nie istniały by.

Linux to otwartość, wolność w różnym sensie.

Linux ma swoje słabe i mocne strony, ale tylko fanboye potrafią nadawać jak nakręceni o ich mocnych stronach, nie wspominając nic o słabych.

I tylko fanboye potrafią wierzyć (choć linux nie jest wiarą, ani religią) w to, że ich system jest super.

Linux ma 1% udziały na świecie, przy koło 10% udziale systemów mac i 89% udziału systemu windows. Czyli na 89 komputerów, przypada jeden komputer z jakąkolwiek dystrybucją, co daje 89 milionów komputerów na świecie przy jednym milionie z jakąkolwiek dystrybucją – czyli margines.

I taka rada dla wszystkich użytkowników linux’a – nie spinajcie się tak, bo macie linux’a na komputerze. Ja też go mam, i się tym nie chwalę.

3 myśli na temat “linux w kilku zdaniach

  1. „Linux to dystrybucje, które bez programów, kompilatorów i bibliotek nie istniały by.”

    Natomiast Windows i Mac OS doskonale obchodzi się bez programów i zapewne istniałby bez bibliotek i kompilatorów. Ogarnij się z tymi porównaniami i wstydu sobie oszczędź.

    „Linux ma swoje słabe i mocne strony, ale tylko fanboye potrafią nadawać jak nakręceni o ich mocnych stronach, nie wspominając nic o słabych.”

    Podejrzewam, że chodzi Ci o mój wcześniejszy komentarz, gdzie nazwałeś mnie takim fanboyem. Doskonale znam słabe strony Linuksa, komentarz nie miał nic wspólnego w wywyższaniu tego systemu i oblewaniu go złotem. Zaprotestowałem jedynie przed tym, że bladego pojęcia nie masz o czym piszesz. To że Twoja wiedza na ten temat jest żenująco niska, nie usprawiedliwia Cie w propagowaniu bzdur jako słowo alfy i omegi/

    „I tylko fanboye potrafią wierzyć (choć linux nie jest wiarą, ani religią) w to, że ich system jest super.”

    Co ma piernik do wiatraka? Nikt nie napisał że jest jest wiarą bądź religią. Może Cię to strasznie dziwić, ale tak właśnie jest – dla mnie jest super do tego stopnia, że realizuję się nim zawodowo, gdzie nie mam żadnej styczności z Windowsem – co pewnie przeczy Twojemu światopoglądowi.

    „Linux ma 1% udziały na świecie, przy koło 10% udziale systemów mac i 89% udziału systemu windows. Czyli na 89 komputerów, przypada jeden komputer z jakąkolwiek dystrybucją, co daje 89 milionów komputerów na świecie przy jednym milionie z jakąkolwiek dystrybucją – czyli margines.”

    Miliardy much żrą gówno i co z tego? Tak strasznie Cie boli, że ktoś należy do marginesu, który nie potrzebuje do niczego Windowsa?

    „I taka rada dla wszystkich użytkowników linux’a – nie spinajcie się tak, bo macie linux’a na komputerze. Ja też go mam, i się tym nie chwalę.”

    Faktycznie – nic, a nic. https://myswiat.wordpress.com/o-mnieo-sobie/

    Radzę Ci Mariuszu gruntownie przygotować się jakiegokolwiek tekstu. Co raz częściej natykam na informacje o Twojej nierzetelności i brakiem jakiegokolwiek poczucia profesionaizmu. Ale skoro masz ochotę zostać czarną owcą i pośmiewiskiem – Twój wybór.

    Lubię to

    1. Zacznę trochę od końca…
      Sam należę do tego marginesu, to po pierwsze.
      Nie czuje się jak alfa i omega, do dwa 🙂
      A co do mojej niekompetentności – nie wiesz o tym, że na blogach są same głupoty i bzdury 🙂 Jestem częścią całości… 😀

      Lubię to

  2. „A co do mojej niekompetentności – nie wiesz o tym, że na blogach są same głupoty i bzdury Jestem częścią całości… ”

    Epic fail 😀

    Lubię to

Skomentuj

