Dość nie dawno przedstawiłem na blogu 4 theme, które są moim tworem stworzonym na potrzeby mate i lxde.

Dzisiaj właśnie dokonałem aktualizacji 4 theme, zaprezentowanych wcześniej, oraz jednego nowego.

Co mogę powiedzieć o nowym theme?
Że jest to przeróbka marid-blue-1, ale taka przeróbka że to naprawdę nie jest ani podobne do bazy od jakiej startowałem (choć nad theme siedziałem cały czas), wiele rzeczy tam jest inna niż w zaprezentowanych wyglądach pulpitu działających w oparciu o gtk2 🙂

I jako że już dawałem jak wyglądają poprawione theme, to zaprezentuje wam to nowe:
 

No i co warto napisać: jestem bardzo zadowolony ze wszystkich themes 🙂

Tu daje linka do listy theme jakie stworzyłem: zobacz/pobierz

Jest mały problem z gnome-look 😦 A mianowicie, pojawia się błąd z zamienieniem widoku/prezentacji wyglądu – dlatego marid-blue-2 nie ma prezentacji, ale w środku znajdują się one – więc nie ma strachu że coś nie działa.

I chcę tu trochę opisać zmiany, jeśli kogoś to zainteresuje 😉
Zmieniłem pasek ładowania się na mniejszy, w niektórych theme pozbyłem się cieni, ograniczników wolnego miejsca, wolnego miejsca, zmieniłem paski przewijania (z czym były jaja jak berety i to one chyba najwięcej zajęły mi czasu – są one tworzone od podstaw). W niektórych theme udało mi się zniwelować to co mnie najbardziej denerwowało w moich theme – cień obramowania okna menu – z tego najbardziej się ciszę, a sprawa byłą naprawdę prosta.

Trochę zajęło mi zmienianie pewnych rzeczy i dochodzenie, co do czego – ale udało się: jestem zadowolony.
Mam nadzieję, że komuś się podoba to co zrobiłem i będzie tego używał w swoim mate, xfce, lxde.

Skomentuj

