Najpierw daje linka do tekstu: http://blogs.forrester.com/mike_gualtieri/11-10-25-mobile_proliferation_killed_linux_hopes_for_world_domination?cm_mmc=RSS-_-IT-_-942-_-blog_1858.

Problem w tym, że już kilka razy zwracałem na to uwagę, ale nikt nie potrafił przyznać mi racji.

Jednak mam inne spostrzeżenia wobec tej wiadomości/wpisu – ktoś wyraża własne zdanie na jakiś temat i choć ludzie się z tym nie zgadzają i wyrażają to – wątpię, aby dana osoba zmieniła swoje nastawianie i zmieniła zamysł który zawarła w danej treści. Ale wolę to zostawić, ponieważ to co uważam i myślę (a świadczą o tym wszystkie wpisy na tym blogu) jest uważana przez wielu totalnym debilizmem – więc wolę tego nie drążyć.

Zaś temat z linka świadczy o tym, że nie tylko ja zaczynam zauważać pewne rzeczy jakie powoli zaczynają dotykać system linux. Będąc jego gwoździem do trumny, niż szansą na popularność.

I prosił bym, że jeśli chcecie dyskutować to weźcie udział w dyskusji na tamtej stronie 🙂 Dziękuję…

Jedna myśl na temat “System mobilny zabiły linux’a

  1. Nie wiem gdzie widzisz tu związek z twoimi tekstami. Jak dla mnie facet próbuje wysnuć teorię, że rozwój mobilnych systemów zabił możliwości dominacji Linuksa na desktopach. Nie wiem co ma piernik do wiatraka, bo skoro mobilny sprzęt wypiera desktopy to także i Windowsa na desktopach i OSXa na desktopach.

    Najciekawsze jednak jest to, gdzie w dokumentacji Linuksa albo innego projektu open source napisane jest że powstał po to aby dominować na świecie. Jak dla mnie całe wolne oprogramowanie powstało tylko po to, aby człowiek miał alternatywę. Przetrwanie Linuksa nie jest więc zależne od tego na ilu sprzętach będzie zainstalowany, czego dowodem jest to, że projekt wbrew postulatom pana Gualtieri, przetrwał już 20 lat, jest wykorzystywany przez wiele firm, rozwija się (nowe sterowniki, nowe moduły) i jakoś nie myśli o tym aby zejść z tego świata. Przypominają mi się w tym momencie słowa Marka Twaina „Wieści o mojej śmierci zostały lekko przesadzone”

    Lubię to

Skomentuj

