Jak już zauważyliście zmieniłem kolejny raz theme bloga.

Aż mi się twarz cieszy, bo blog kojarzy mi się z moim ulubionym kolorem z starego dobrego i fajnego Ubuntu – brąz, pomarańcz.

Druga sprawa jest taka, że cała strona jest obecnie zagospodarowana, co także powinno poprawić odbiór.

Przy okazji dodam, że kolejne wpisy ładują się automatycznie podczas przeciągania suwaka w dół. Fajna rzecz, a jak ciszy.

I choć theme mi się podoba, a kolor czcionki nie kłuje w oczy, to ciekawi mnie jak wam się podoba to theme.

Bo jak napisałem, pierwsza myśl: wreszcie cały ekran zajęty, a po chwili poczułem się jak w czasach młodości, a stare dobre Ubuntu zachwyciło mnie swoimi kolorami. Jakoś obecne kolory wzorowane na Mac OS mnie w Ubuntu nie przekonują, nawet jeśli obecnie zrobiono przeskok na coś ala ciemny szary i pomarańcz.

To chyba tyle na obecną chwilę jeśli idzie o bloga.

3 myśli na temat “mini-info

Skomentuj

