Pokazanie ustawień xfce 4.10 (pre2), gdzie tak naprawdę zrezygnowano z panelu ustawień, a udostępniono ustawienia na modłę gnome2 – czyli, że w menu mamy elementy odpowiedzialne za pewne miejsca ustawień.
Bez głównego, jednego panelu ustawień.

ps.
xfce 4.10 pre2 zostało skompilowane na Ubuntu i jest pokazywane na Ubuntu z paczkami 12.04.

ps2.
Daje screen jak to u mnie wygląda w menu.

 

Panel ustawień u mnie…

Zabawne jest to, że wyszukiwanie w powyższym panelu działa i można dzięki temu uruchomić odpowiedni panel ustawień.

5 myśli na temat “xfce 4.10 (pre2) – ustawienia/settings

    1. No właśnie nie działa, ale w menu mam panele do każdego z ustawień – więc jak dla mnie wychodzi na to samo. Ale to może być wina Ubuntu 12.04.
      I mi nie przeszkadza brak głównego panelu ustawień i rozbicie ich na poszczególne elementy w menu.

      Lubię to

    1. Wiele rozwiązań próbowałem i u mnie to nie działa. Sprawdziłem nawet opcje kompilacji i dalej to samo.
      Choć mi bardziej pasuje rozbite menu ala gnome2, niż jeden panel podzielony na kategorie 🙂

      Lubię to

  1. Menu i menedzer ustawien to dwie osobne sprawy. W poprzednich wersjach ustawienia byly dostepne zarowno z menu jak i z menedzera. W 4.10 jest (a przynajmniej powinno byc) tak samo.

    Przypuszczam/zgaduje, ze blad moze byc spowodowany sciezkami (–prefix) lub konfliktem z poprzednia wersja Xfce, jesli jest ona zainstalowana w systemie.

    Lubię to

Skomentuj

